Monday, January 3, 2011

HTTrack Website copier


website copier ေလးက ဘာတြက္ အသံုးဝင္လဲဆိုရင္ က်ေနာ္တို႕ အိမ္က စက္ေတြျဖစ္ျဖစ္ ရံုးကစက္ေတြမွာပဲ
ျဖစ္ျဖစ္ နက္မရွိပဲ ကိုယ္ၾကည့္ခ်င္တဲ့ website ေလးကို အြန္လိုင္းေပၚမွာၾကည့္ေနသလိုၾကည့္လို႕ရေအာင္လုပ္
ေပးတာပါ.ဒီတြက္ က်ေနာ္တို႕ ဒီ HTTrack Website copier ဆိုတာေလးကို ကို႕စက္ OS အမ်ိဳးအစားလိုက္
ေဒါင္းလုပ္ လုပ္ေပးရပါမယ္.
Download ကိုေအာက္က လင့္ေလးမွာ ေရြးခ်ယ္ျပီးေဒါင္းေပးပါ

Description

 ေဒါင္းတာျပီးသြားျပီးဆိုရင္ ေဆာ့ဝဲေလးကို အင္စေတာလုပ္ပါမယ္ ျပီးရင္ သူက project name ျပီးေတာ့ ကိုယ္
save ထားခ်င္တဲ့ေနရာ ေတာင္းပါေလ့မယ္.ျပီးက်ရင္ေတာ့ ကိုယ္ ေဒါင္းခ်င္တဲ့ website URL ေလးကိုထည့္ျပီး
ေဒါင္းေပးလိုက္ယံုပါပဲ.ေဒါင္းတာ ၾကာျမင့္ခ်ိန္ကေတာ့ ကိုယ္ ADD လုပ္တဲ့ URL ရဲ႕ ဆိုဒ္ေပၚမွာ မူတည္ပါတယ္
က်ေနာ္ အစမ္းျပေပးထားတဲ့ ဆိုဒ္ဆိုရင္ ၁ဂစ္ခြဲေလာက္ရွိပါတယ္ ဒါေပမယ္ က်ေနာ္ နက္မရွိလဲ အဲ့ဆိုဒ္ေလးကို
ၾကိဳက္တဲ့ခ်ိန္ဖတ္ရွု႕လို႕ရပါတယ္.ေဒါင္းတာေလာက္ပဲ ခက္ခဲပါေလ့မယ္ ဒီေလာက္ဆို အသံုးဝင္ပံုေလးနာလည္
ေလ့မယ္ ထင္ပါတယ္ လုပ္ေဆာင္ပံုကေတာ့ က်ေနာ္ ေအာက္မွာ CAPTURE လုပ္ထားတာေလးကိုၾကည့္လိုက္
ရင္ နားလည္က်မွာပါ.တကယ္လို႕ အဆင္မေျပဘူးဆိုရင္ က်ေနာ့္ တြက္ Command ျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ့္ သံုးေနတဲ့
gmail ကျဖစ္ျဖစ္ ေမးျမန္းနိုင္ပါတယ္.
အားလံုးေက်းဇူးတင္ပါတယ္.


ေကာင္ေလးငယ္
http://kaunglaynge.net